Сапаны басқару және пациенттерді қолдау қызметі

Кейін орталық сапаны басқару бөліміне қайта аталды, ол ҰҒМО-ның қызметіне 2004 жылдан бастап клиника басшылығы халықаралық стандарттарға менеджментті бағдарламен бағыт алды және Қазақстан Республикасында ең алғашқы болып менеджмент жүйесі мен ішкі аудит жүйесі орталығын ұйымдастырды. Кейін орталық сапаны басқару бөліміне қайта аталды, ол ҰҒМО-ның қызметіне халықаралық стандарттарды енгізудің нәтижелерін сыртқы бағалауды әзірлеумен, енгізу мен ұйымдастырумен айналысты.

2006 жылы ҰҒМО-ның клиникалық-диагностикалық зертханасы BIORAD зертханасы ұйымдастырған EQAS (USA) стандарттарына сәйкестігіне сыртқы бағалаудан өтті.

2007 жылдың қаңтар айында клиниканың жұмысына СМЖ сертификаттауымен МС ИСО 9001-2000 талаптары енгізілді. 2009 жылдың наурыз айынан бастап ҰҒМО Тұжырымдамалық тәсілдерді және EFQM Моделінің өлшемдерін қолданады.

2010 жылдың маусым айында ҰҒМО EFQM Моделінің «Мойындалған кемелдік – 4 жұлдыз» деңгейіне, 2012 жылдың қарашасында – «Мойындалған кемелдік – 5 жұлдыз» деңгейіне сертификатталды.

Бұдан әрі менеджментті жетілдіру үшін 2014 жылы экологиялық менеджмент, кәсіптік қауіпсіздік менеджмент және денсаулық, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 50001энергоменеджмент саласындағы халықаралық стандарттардың талаптары енгізілді.

ҰҒМО 2010 жылы Еуропаның 2010 жылғы ең үздік кәсіпорны атанды. ҰҒМО 2012 жылы қаржы менеджментінің жетістіктерін танумен Ресей Федерациясының Кәсіпкерлікті дамытуға қолдау көрсету қорының жыл сайынғы халықаралық премиясын алды.

2012 жылы ҰҒМО Азияның сапа жүлдесінің (ANQ, Гонконг) жеңімпазы атанды. 2013 жылы Қазақстан Республикасының Ұлттық бизнес рейтінгісінде ҰҒМО «Активтер мен міндеттемелер көрсеткіштері» саласының алтын рейтінгісінде және келесі 3 номинация орны бойынша күміс рейтінгісінде танылды: «Активтер мен міндеттемелер көрсеткіштері», «Пайдалылық көрсеткіші», «Өтімділік көрсеткіші».

2015 жылы ҰҒМО Еуропалық сапа менеджменті ұйымының (EFQM) «Мойындалған кемелдік – 5 жұлдыз» клиниканың деңгейін растады.

2014 жылы «Алтын сапа» Қазақстан Республикасы Президентінің ұлттық премиясына қатыстық және медицина саласында жаңа технологияларды енгізгені үшін «Парыз» премиясымен номинацияланды.
ҰҒМО 2014 жылы үздік практика үшін Еуропалық марапат (Брюссель) және 2014 жылы сапа үшін Еуропалық марапат (Италия) алды.

2015 жылы Еуропалық премияға ішкі органдардың паразитарлық ауруларын емдеу кезінде HIFU терапияны қолдану саласындағы жаңа зерттеулерді ұсындық және «Сапалы инновация» үшін марапат алдық (Финляндия).
ҰҒМО-да пациенттерді қолдау бойынша тәсілдер енгізілді: маркетолог-сарапшы-бөлімнің жетекшісі – дәрігердің өзара байланыс жасау жолымен тәулік ішінде пациенттердің уақытында қанағаттануы мен қосымша талаптарын айқындаумен, және қажет болған жағдайда процесс иелерін қатыстырумен көрсетілетін қызметтердің сапасы туралы пациенттердің (50%-дық қамтумен) пікірін күн сайын зерделеу.

Стратегия және сапа қызметінің жетекшісі Ж. Нұразханова
— Нұразханова Жанат Шуренқызы, жалпы медициналық өтілі – 35 жас: «ҰҒМО» АҚ-ның стратегия және сапа қызметінің жетекшісі, м.ғ.к., ҰҒМО-ның профессоры, жоғары санатты гематолог-дәрігер, еңбек өтілі 28 жыл; қоғамдық денсаулық сақтау бойынша жоғары санаты бар (менеджер және клиникалық сарапшы жұмысының өтілі – 21 жыл), Еуропалық сапа менеджменті ұйымының ассессоры (EFQM, 2010 жылдан бастап), Еуропалық сапа ұйымының менеджері (EOQ, 2012 жылдан бастап), ИСО халықаралық стандарттары бойынша ішкі аудитор, медициналық ұйымдарды аккредитациялау бойынша сюрвейер және инспектор. 1 монографияның, 40-тан аса ғылыми мақалалардың авторы, медициналық ұйымның интегрирленген сапа менеджменті жүйесінің жүзден астам ішкі стандарттарының әзірлеушісі.

Марапаттар және номинациялар

  • ҰҒМО 2010 жылы Еуропаның 2010 жылғы үздік кәсіпорны болды. 2012 жылы қаржы менеджментінің табыстарын танумен Ресей Федерациясы кәсіпкерлікті дамытуғаққолдау көрсету қорының жыл сайынғы халықаралық премиясын алды. 2012 жылы ҰҒМО Азиялық сапа марапатының (ANQ, Гонконг) жеңімпазы болды. 2013 жылы Қазақстан Республикасының Ұлттық бизнес рейтінгісінде ҰҒМО «Активтер мен міндеттемелердің көрсеткіштері» саласындағы алтын рейтінгісінде және күміс рейтінгісінде 3 номинацияда мойындалды: «Активтер мен міндеттемелердің көрсеткіштері», «Кірістілік көрсеткіші», «Өтімділік көрсеткіші». 2015 жылы Еуропалық сапа менеджменті ұйымының (EFQM) «Мойындалған кемелділік 5*» клиниканың деңгейін растадық.
  • 2014 жылы «Алтын сапа» Қазақстан Республикасы Президентінің ұлттық премиясына қатыстық және медицина саласында жаңа технологияларды енгізгені үшін «Парыз» премиясына қатыстық.
  • ҰҒМО 2014 жылы үздік практика үшін Еуропалық марапат (Брюссель) және 2014 жылы сапа үшін Еуропалық марапат (Италия) алды.
  • 2015 жылы Еуропалық премияға ішкі органдардың паразитарлық ауруларын емдеу кезінде HIFU терапияны қолдану саласында жаңа зерттеулерді ұсындық және «Сапалы инновация» үшін марапат алдық (Финляндия).

ҰҒМО-да пациенттерді қолдау бойынша тәсілдер енгізілді: маркетолог-сарапшы-бөлімнің жетекшісі – дәрігердің өзара байланыс жасау жолымен тәулік ішінде пациенттердің уақытында қанағаттануы мен қосымша талаптарын айқындаумен, және қажет болған жағдайда процесс иелерін қатыстырумен көрсетілетін қызметтердің сапасы туралы пациенттердің (50%-дық қамтумен) пікірін күн сайын зерделеу.

Стратегия және сапа қызметінің құрылымына кіреді:

Клиникалық аудит және клиникалық фармакология бөлімі

Сапаны басқару бөлімі

Байланыстар

Біздің мекенжайымыз: Нұр-Сұлтан қаласы, Абылайхан даңғылы, 42
Call-орталық: +7 (7172) 57-76-64
+7 (7172) 57-74-40
+7 (7172) 57-78-23
Жұмыс режимі: сағ.10:00 - 19:00, жай күндері
сағ.11:00 - 18:00 сенбі
сағ.11:00 - 17:00 жексенбі